Σελίδες

Παραιτήθηκε ο γ.γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής Μ. Αγγελάκας

HalandriPedia
Την παραίτηση του ανακοίνωσε πριν λίγο με ανάρτησή του στο facebook, ο μέχρι πρότινος γενικός γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής, κ. Μανώλης Αγγελάκας.

Να υπενθυμίσουμε ότι χθες η Περιφέρεια Αττικής κατήγγειλε ότι ο κ. Αγγελάκας και ο  γενικός γραμματέας της  Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου κ. Γιώργος Διδασκάλου προχώρησαν σε μια "προκλητική και απαράδεκτη απόφαση" με την οποία επέτρεπαν τη μεταφορά 4.000 τόνων σκουπιδιών της Τρίπολης στο ΧΥΤΑ Φυλής. 

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής η "πραξικοπήματική αυτή απόφαση έρχεται σε κατάφωρη αντίθεση με την εκπεφρασμένη βούληση της νέας Εκτελεστικής Επιτροπής του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού Αττικής να βάλει τέλος στο αποτυχημένο status quo διαχείρισης  σύμμεικτων απορριμμάτων με τελικό αποδέκτη τη Φυλή".


Η ανάρτηση - ανακοίνωση της παραίτησης 
Του φταίνε οι συνδικαλιστές

«Σήμερα υπέβαλα την παραίτηση μου από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.
Επί ένα χρόνο προσπάθησα να δώσω λύσεις σε προβλήματα των πολιτών, των Αυτοδιοικητικών, των επενδυτών, αλλά και να κινητοποιήσω τις Υπηρεσίες, ώστε να αποδώσουν κατά τον καλύτερο τρόπο.
Η παρουσία μου και η δράση μου είναι στην κρίση όλων. 
Ευχαριστώ τους συνεργάτες μου και όλους τους υπαλλήλους της ΑΠΔ Αττικής, που με βοήθησαν στο έργο και τους εύχομαι Υγεία και Προκοπή! 
Στην ΑΠΔ Αττικής συνάντησα υπαλλήλους με υψηλό φρόνημα, γνώσεις και επιστημονική επάρκεια.
Αγωνίστηκα για την αξιοκρατία, αλλά και την αξιολόγηση των δομών και των προσώπων παρά τις αντίθετες φωνές των συνδικαλιστών, που αρκετοί από αυτούς επιθυμούν την στασιμότητα.
Επιστρέφω στις δραστηριότητες μου και την δουλειά μου [που ποτέ άλλωστε δεν εγκατέλειψα].
Η πρόθεση μου ήταν πάντα να βοηθήσω την πατρίδα μου και τους συμπολίτες μου.»

Με στοιχεία πό το epoli.gr