Σελίδες

10ο Δημοτικό Σχολείο Αμαρουσίου: Το παλιό σου σακίδιο μπορεί να ταξιδέψει....

Oι γονείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου δείχνουν έμπρακτα την αλληλεγγύη στους πρόσφυγες συγκεντρώνοντας, είδη πρώτης ανάγκης, που χωράνε στο παλιό μας σακίδιο για να τους βοηθήσουν στο ταξίδι τους.
H συγκέντρωση αυτών των ειδών θα γίνει την Πέμπτη 19 και την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου καθώς και την Δευτέρα 23 και την Τρίτη 24 Νοεμβρίου.

Η ανακοίνωση:
…… Νυχτώνει, …..κρυώνω, …..φοβάμαι. 
-Πως βρέθηκα εδώ; Γιατί γκρεμίσανε το σχολείο μου;
-Γιατί πέφτανε βόμβες δίπλα μου;
-Γιατί έφυγα από τη ζεστασιά του σπιτιού μου;
-Γιατί ……. γιατί ……. γιατί…..

Συγνώμη … σε ανησυχώ ε; Δεν το ήθελα. Πίστεψέ με. Ο πόλεμος βλέπεις. Αυτός ο καταραμένος. Θυμήσου. Έφυγαν και οι πρόγονοί σου κάπως έτσι, κυνηγημένοι. Κι αυτοί, όπως κι εγώ, το μόνο που ήθελαν ήταν να ζήσουν. Ο πόλεμος …. δεν έχει θρησκεία, δεν έχει χρώμα, ούτε πατρίδα.
Έπιασα κουβέντα κι έχω δρόμο πολύ να κάνω. Ήθελα όμως σε κάποιον να μιλήσω. Λοιπόν έχω μια ιδέα. Λέω να παίξουμε ένα παιχνίδι.


Έχεις ένα παλιό σακίδιο, μια παλιά τσάντα από πέρσι που δε τη χρησιμοποιείς πια; Γέμισε τη με ότι σου περισσεύει. Μαρκαδόρους, μπλοκ ζωγραφικής, ξυλομπογιές, ένα μικρό παιχνιδάκι…. Βλέπεις τα δικά μου τα έχασα στη θάλασσα όταν βούλιαξε η βάρκα μας. Έτσι τα πράγματά σου θα ταξιδέψουν για αλλού, μαζί μου και δε θα μείνουν θλιμμένα και άχρηστα στη ντουλάπα. Και αν σου περισσεύει και λίγο σαπούνι, χαρτί υγείας, βαμβάκι, μωρομάντηλα, καμιά οδοντόβουρτσα και οδοντόπαστα σερβιέτες για τη μαμά μου και πάνες για το μικρό μου αδερφάκι,  βάλε τα κι αυτά στο σακίδιο. Δε μας αρέσει να είμαστε βρώμικοι. Και κρυώνω….. πολύ κρυώνω. Αν έχεις ένα παλιό πανωφόρι, ένα σκούφο ή ένα ζευγάρι γάντια, που δε τα χρειάζεσαι εγώ θα τα προσέχω, δε θα τα χαλάσω. Θα τα χρησιμοποιήσω για να ζεσταθώ. Μη νομίζεις … Δεν είμαι ζητιάνος. Δε θέλω να με λυπάσαι. Να με βοηθήσεις θέλω αυτήν την ώρα που περνάω δύσκολα. Και ξέρεις κάτι; Είμαι σίγουρος ότι αν εσύ κι εγώ τα καταφέρουμε και ζήσω, μια μέρα θα τους χαλάσουμε τα σχέδια. Δε θα διώχνουν τους ανθρώπους από τη χώρα τους, έτσι στα καλά καθούμενα για να γεμίσουνε τις τσέπες τους με πιο πολύ χρυσάφι………”



Κάθε άνθρωπος έχει δικαίωμα να ζει ειρηνικά, με ασφάλεια και αξιοπρέπεια. Εμείς οι γονείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του 10ου Δημοτικού Σχολείου Αμαρουσίου δείχνουμε έμπρακτα την αλληλεγγύη μας. 

Συγκεντρώνουμε για τους πρόσφυγες, είδη πρώτης ανάγκης, που χωράνε στο παλιό μας σακίδιο για να τους βοηθήσουν στο ταξίδι τους. Συγκεντρώνουμε ακόμα κουβέρτες, αδιάβροχα, ρούχα, παπούτσια και κάλτσες όλων των ηλικιών και φάρμακα

Τα είδη αυτά πρέπει να είναι συσκευασμένα κατάλληλα ώστε να μπορούν απευθείας να αποσταλούν στα σημεία όπου τους παρέχεται φιλοξενία (στη συσκευασία να αναγράφεται το περιεχόμενο πχ, φάρμακα, παπούτσια, ρούχα κλπ)

Σηκώνουμε τον δικό μας φράκτη ενάντια στη φτώχεια και την εξαθλίωση των συνανθρώπων μας. Συγκεντρώνουμε τρόφιμα διαρκείας (μακαρόνια, ρύζι, ζάχαρη, καφέ κ.λπ.) για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Δήμου μας. 

Και τα τρόφιμα τα φέρνουμε κατάλληλα συσκευασμένα με την ένδειξη «Για το Κοινωνικό Παντοπωλείο».

Η συγκέντρωση αυτών των ειδών θα γίνει την Πέμπτη 19 και την Παρασκευή 20 Νοεμβρίου καθώς και την Δευτέρα 23 και την Τρίτη 24 Νοεμβρίου.


               Ο Σύλλογος Γονέων           Ο Σύλλογος Διδασκόντων